Toyota yosh bolalar o'zlarining mashinachalarida urilib-yiqilayotgan videolarini ishlatib reklama chiqardi. Xuddi shunga o'xshash, memlardan tuzilgan reklamani bundan oldin Tide misolida ko'rsatgan edik.
Ma'lum bo'lishicha, spirtli ichimlik ichganlarning ko'rish va boshqarish qobiliyatlari sakkiz yosh bolalar darajasigacha tushib ketarkan. Toyota Braziliya shu ma'lumotga asoslanib - ichvolib xaydaganlarni videodagi bolachalarga o'xshatdi. Kreativni David Sao Paulo agentligi ishlab chiqqan.
"Sizda havfsizlik signallari o'rnatilgan Toyota bor bo'lsa ham ichvolib mashina xaydamang" deyiladi rolik oxirida.
Marketing o'zbek tilida — @marketingbolimi
Ma'lum bo'lishicha, spirtli ichimlik ichganlarning ko'rish va boshqarish qobiliyatlari sakkiz yosh bolalar darajasigacha tushib ketarkan. Toyota Braziliya shu ma'lumotga asoslanib - ichvolib xaydaganlarni videodagi bolachalarga o'xshatdi. Kreativni David Sao Paulo agentligi ishlab chiqqan.
"Sizda havfsizlik signallari o'rnatilgan Toyota bor bo'lsa ham ichvolib mashina xaydamang" deyiladi rolik oxirida.
Marketing o'zbek tilida — @marketingbolimi