Huawei va Xiaomi’ning yetkazib berish hajmining o‘sishi Apple’ning bozordagi ulushiga bosim o‘tkazdi.
Apple’ning Xitoydagi smartfon bozoridagi natijalari ikkinchi chorakda mahalliy brendlarning ommalashgani tufayli yanada yomonlashdi, buni uchta sohaviy tadqiqot natijalari ko‘rsatdi.
"Canalys" va "International Data Corp." tomonidan taqdim etilgan alohida hisobotlarga ko‘ra, Apple Xitoydagi beshta eng yirik smartfon yetkazib beruvchilar ro‘yxatidan tushib qoldi.
Har uchala manba ham buni Vivo boshchiligidagi mahalliy smartfonlarga bo‘lgan talabning ortishi va umumiy yetkazib berish hajmining o‘sishi bilan bog‘lamoqda. Huawei va Xiaomi kompaniyalarining ikki xonali raqamlarga yetgan yetkazib berish hajmi ham Apple’ning bozor ulushiga bosim o‘tkazgani IDC ma’lumotlarida ko‘rsatildi.
Counterpoint ma’lumotlariga ko‘ra, Apple’ning ikkinchi chorakdagi sotuvlar bo‘yicha bozor ulushi 15,5% ni tashkil etdi, bu birinchi chorakdagi 15,7% va bir yil oldingi 17,4% bilan solishtirilganda kamayishni ko‘rsatadi. Umuman olganda, Xitoyda smartfonlar sotuvi o‘tgan yilga nisbatan 6% ga oshdi.
Canalys ma’lumotlariga ko‘ra, Xitoydagi smartfon yetkazib berish hajmi o‘tgan yilga nisbatan 10% ga o‘sib, ikkinchi chorakda 70 million donadan oshgan, IDC esa yetkazib berish hajmining 8,9% ga oshganini, ya’ni 71,6 million donani tashkil etganini hisoblagan.
Iqtisodiy tiklanish “zaxiralangan ehtiyojlar” va qiyoslash uchun past baza bilan qo‘llab-quvvatlangan, deb qayd etgan IDC.
Apple’ning Xitoydagi smartfon bozoridagi natijalari ikkinchi chorakda mahalliy brendlarning ommalashgani tufayli yanada yomonlashdi, buni uchta sohaviy tadqiqot natijalari ko‘rsatdi.
"Canalys" va "International Data Corp." tomonidan taqdim etilgan alohida hisobotlarga ko‘ra, Apple Xitoydagi beshta eng yirik smartfon yetkazib beruvchilar ro‘yxatidan tushib qoldi.
Har uchala manba ham buni Vivo boshchiligidagi mahalliy smartfonlarga bo‘lgan talabning ortishi va umumiy yetkazib berish hajmining o‘sishi bilan bog‘lamoqda. Huawei va Xiaomi kompaniyalarining ikki xonali raqamlarga yetgan yetkazib berish hajmi ham Apple’ning bozor ulushiga bosim o‘tkazgani IDC ma’lumotlarida ko‘rsatildi.
Counterpoint ma’lumotlariga ko‘ra, Apple’ning ikkinchi chorakdagi sotuvlar bo‘yicha bozor ulushi 15,5% ni tashkil etdi, bu birinchi chorakdagi 15,7% va bir yil oldingi 17,4% bilan solishtirilganda kamayishni ko‘rsatadi. Umuman olganda, Xitoyda smartfonlar sotuvi o‘tgan yilga nisbatan 6% ga oshdi.
Canalys ma’lumotlariga ko‘ra, Xitoydagi smartfon yetkazib berish hajmi o‘tgan yilga nisbatan 10% ga o‘sib, ikkinchi chorakda 70 million donadan oshgan, IDC esa yetkazib berish hajmining 8,9% ga oshganini, ya’ni 71,6 million donani tashkil etganini hisoblagan.
Iqtisodiy tiklanish “zaxiralangan ehtiyojlar” va qiyoslash uchun past baza bilan qo‘llab-quvvatlangan, deb qayd etgan IDC.