Johnson&Johnson kompaniyasi logo va vizual aydentikasini yangiladi
Johnson&Johnson kompaniyasi logo va vizual aydentikasini yangiladi
Asoschilardan biri J.W.Johnsonning imzosi asosida chizilgan, 135 yildan beri ishlatib kelingan logotip yangilandi. Wolff Olins agentligi tomonidan ishlab chiqilgan yangi aydentikadan brend vizuali “zamonaviylashgani” seziladi.
[chapda eski logo - o’ngda yangilangani]
Rebrending o‘tkazilishiga brend bugungacha alohida-alohida bo‘lgan tibbiy va farmatsevtik vositalari lineykasini bitta Johnson&Johnson ostida birlashtirishi sabab bo‘ldi.
Biz o‘rganib qolgan klassik brending na’munalari sifatida dizayn kurslarida o‘rganiladigan o'z aydentikalarini yangilab bormoqda. Ijtimoiy tarmoqlar va saytlarga moslashuvchan yangi stilga o‘zgartirmoqda.