Barcha xabarlar

Johnson&Johnson kompaniyasi logo va vizual aydentikasini yangiladi

Johnson&Johnson kompaniyasi logo va vizual aydentikasini yangiladi

Asoschilardan biri J.W.Johnsonning imzosi asosida chizilgan, 135 yildan beri ishlatib kelingan logotip yangilandi. Wolff Olins agentligi tomonidan ishlab chiqilgan yangi aydentikadan brend vizuali “zamonaviylashgani” seziladi.

[chapda eski logo - o’ngda yangilangani]

Rebrending o‘tkazilishiga brend bugungacha alohida-alohida bo‘lgan tibbiy va farmatsevtik vositalari lineykasini bitta Johnson&Johnson ostida birlashtirishi sabab bo‘ldi.

Biz o‘rganib qolgan klassik brending na’munalari sifatida dizayn kurslarida o‘rganiladigan o'z aydentikalarini yangilab bormoqda. Ijtimoiy tarmoqlar va saytlarga moslashuvchan yangi stilga o‘zgartirmoqda.

Marketing o‘zbek tilida — @marketingbolimi
2023-09-20 12:28 Dizayn Chet elda