Volkswagen elektromobillar bozoridagi yangi mahsuloti — ID Buzz'ni targ'ib qilish maqsadida ijodkorlik va ekologik mas'uliyatni bir aralashmasi sifatida ko‘zga tashlanuvchi bir reklama kampaniyasini ishga tushirdi. Ushbu tadbirda BBDO CHILE va BBDO Ecuador kabi nufuzli reklama agentliklari bilan hamkorlik qilib, o‘ziga xos va diqqatga sazovor usulda mahsulotning ekologik xususiyatlarini ta’kidladi.
Kampaniya doirasida Volkswagen brendining logotipi turli xil rangdagi chiqindi qutilari ustiga tushirilgan bir qator posterlar ishlab chiqarildi. Bu g'oyaning mohiyati ID Buzz elektromobilining asosiy xususiyatlaridan biri — uning qayta ishlangan materiallardan yaratilganligini aks ettirish edi. Posterlar orqali, Volkswagen o'z mahsulotlarini ishlab chiqarish jarayonida atrof-muhitga bo‘lgan ta’sirini kamaytirishga qaratilgan qat’iy majburiyatini namoyish etdi.
Bunday yondashuv iste’molchilarning ko‘pchiligida kuchli taassurot qoldirishi kutilmoqda, chunki u nafaqat yangi avlod elektromobillarini targ‘ib qiladi, balki atrof-muhitni asrash va barqaror iste’mol qilish kabi muhim mavzularni ham ko‘taradi.
Volkswagen’ning bu harakati brendning innovatsion va ekologik jihatdan ma’suliyatli yondashuvini namoyish etadi, bu esa zamonaviy iste’molchilar orasida ijobiy qabul qilinishi mumkin.
Marketing o‘zbek tilida — @marketingbolimi
Kampaniya doirasida Volkswagen brendining logotipi turli xil rangdagi chiqindi qutilari ustiga tushirilgan bir qator posterlar ishlab chiqarildi. Bu g'oyaning mohiyati ID Buzz elektromobilining asosiy xususiyatlaridan biri — uning qayta ishlangan materiallardan yaratilganligini aks ettirish edi. Posterlar orqali, Volkswagen o'z mahsulotlarini ishlab chiqarish jarayonida atrof-muhitga bo‘lgan ta’sirini kamaytirishga qaratilgan qat’iy majburiyatini namoyish etdi.
Bunday yondashuv iste’molchilarning ko‘pchiligida kuchli taassurot qoldirishi kutilmoqda, chunki u nafaqat yangi avlod elektromobillarini targ‘ib qiladi, balki atrof-muhitni asrash va barqaror iste’mol qilish kabi muhim mavzularni ham ko‘taradi.
Volkswagen’ning bu harakati brendning innovatsion va ekologik jihatdan ma’suliyatli yondashuvini namoyish etadi, bu esa zamonaviy iste’molchilar orasida ijobiy qabul qilinishi mumkin.
Marketing o‘zbek tilida — @marketingbolimi