Evos 2023-yilda 620 milliard soʻmlik tovar aylanmasi bilan mamlakatda oʻz liderligini saqlab qoldi. KFC 567 milliard soʻmlik aylanma bilan EVOS’dan keyin ikkinchi oʻrinda turibdi. Ikki kompaniya ham yil davomida katta oʻsish koʻrsatgan: Evos 70%, KFC esa 76%.
Max Way, agar oʻsish sur’atini pasaytirmasa, Evos va KFC’ga yaqinlashishi mumkin, ammo hozircha uning tovar aylanmasi 75 milliard soʻmni tashkil etmoqda.
KFC, garchi tovar aylanmasi bo'yicha Evosdan past boʻlsa-da, koʻproq soliq toʻlagan.
Kafe segmentida B&B 18 milliard soʻm, ABN-MB (Bon! va boshqa brendlar) esa 20 milliard soʻmlik tovar aylanmasi qayd etgan.
Restoranlar orasida "Sirovarnya" (Italiya oshxonasi) 46 milliard soʻm, Efendi (Turk oshxonasi) esa 11,1 milliard soʻmlik tovar aylanmasiga erishgan.
Oʻzbekistonda umumiy ovqatlanish bozori sal kam 11 trillion soʻm tashkil qilmoqda. Koʻrsatkich 2022-yilga nisbatan +42% ga o'sgan.
Marketing o‘zbek tilida — @marketingbolimi
Max Way, agar oʻsish sur’atini pasaytirmasa, Evos va KFC’ga yaqinlashishi mumkin, ammo hozircha uning tovar aylanmasi 75 milliard soʻmni tashkil etmoqda.
KFC, garchi tovar aylanmasi bo'yicha Evosdan past boʻlsa-da, koʻproq soliq toʻlagan.
Kafe segmentida B&B 18 milliard soʻm, ABN-MB (Bon! va boshqa brendlar) esa 20 milliard soʻmlik tovar aylanmasi qayd etgan.
Restoranlar orasida "Sirovarnya" (Italiya oshxonasi) 46 milliard soʻm, Efendi (Turk oshxonasi) esa 11,1 milliard soʻmlik tovar aylanmasiga erishgan.
Oʻzbekistonda umumiy ovqatlanish bozori sal kam 11 trillion soʻm tashkil qilmoqda. Koʻrsatkich 2022-yilga nisbatan +42% ga o'sgan.
Marketing o‘zbek tilida — @marketingbolimi