“Biroq men bu usulga mutlaqo qarshi emasman, chunki u ishlaydi. Va biznes maqsadlari boshqacha bo‘lishi mumkin. Masalan, men omborni oldingi tovarlar partiyasidan tozalashim va buni tezda bajarishim kerak. Nima qilishim kerak? Tabiiyki, ularni arzonga sotib tugatish kerak. Va agar buni juda tez bajarish kerak bo‘lsa, uni deyarli tannarxida sotish yoki tarqatishga to‘g‘ri keladi. Ha, bu ish beruvchi mexanizm”, — deydi Xalzunov.
“Taqiqlar hech qachon ishlamaydi”
“Bu ommaviy tadbirlarni, ayniqsa, bolalar ishtirokida o‘tkazish bo‘yicha aniq va qat’iy talablar bilan hal etiladi. Ehtimol, biznesdan amaliyotlarni jalb qilinishi ba’zan qonun chiqaruvchilarga ko‘rinmaydigan muhim tafsilotlarni shakllantirishga yordam beradi. Ammo, amaliyot shuni ko‘rsatadiki, kompaniyalar ko‘pincha obro‘siga putur yetkazish va brendga bo‘lgan ishonchni yo‘qotish bilan o‘zlarini jazolaydilar”, — deya xulosa qildi u.