Barcha xabarlar

Bu yilgi global ijtimoiy media reklama xarajatlari qancha?

Warc Medianing "Global Advertising Trends" hisobotiga ko'ra ijtimoiy media reklama investitsiyalari orqali dunyodagi eng yirik media kanali sifatida o'z o'rnini mustahkamladi.

O'tgan yili pullik qidiruvni ortda qoldirgan ijtimoiy media 2024-yilda jami 247,3 milliard dollarni (198,1 milliard funt sterling) tashkil etishi prognoz qilinmoqda, bu o'tgan yilga nisbatan 14,3 foizga ko'p. Faqatgina Meta 2025 yilga kelib global reklama daromadi bo'yicha chiziqli televidenieni ortda qoldirmoqchi.

Meta bu yil reklamadan 155,6 milliard dollar (124,64 milliard funt) daromad oladi, bu global ijtimoiy xarajatlarning 63,0 foizini tashkil qiladi. 2024-yilning birinchi choragida Facebook ham, Instagram ham har yili 20 foizdan ko‘proqqa o‘sdi.


Buyuk Britaniyada ijtimoiy media reklama xarajatlari 2023 yilda yiliga 15,6 foizga o'sdi va AA/Warcning so'nggi xarajatlar hisobotiga ko'ra, 2025-yilda 8,8 milliard funt sterlingga yetishi kutilmoqda. IAB UK ma'lumotlariga ko'ra, bu o'sishning katta qismi ijtimoiy video formatlariga xarajatlarning o'sishi bilan bog'liq, bu o'tgan yilga nisbatan 20% ga ko'p.

Foydalanuvchilar ham ijtimoiy tarmoqlardan foydalanishni sezilarli darajada oshirdi. GWI maʼlumotlariga koʻra, 2014-yildan buyon ijtimoiy platformalarda oʻtkaziladigan vaqt 50 foizga, oʻrtacha kunlik isteʼmol 95 daqiqadan 2024-yilda 152 daqiqagacha oshgan.
2024-05-09 18:56 Reklama Digital