Neyrotarmoq marketologning qaysi ishlarini osonlashtiradi? "Midjourney" ishlatish bo'yicha qo'llanma
Bugungi kunda deyarli barchaning hayotiga neyrotarmoqlar kirib bordi. Eng kamida gap-so'zlar orqali. Odamlar undan foydalanib ko'rishyapti, bir-biri bilan uning kelajagi haqida bahslashyapti, kunda-kun ora yangi neyrotarmoq yaratilgani haqida xabarlar o'qiyapti. Ba'zi mutaxassislari esa allaqachon ularni ish jarayonida qo'llashni boshlagan.
"Sostav" nashri "Midjourney" yordamida vaqt va budjetni tejash, o'ziga xos va samarali reklama kreativlarini tayyorlash bo'yicha qo'llanma tayyorladi. "Marketing bo'limi" ushbu maqolani o'zbek tilida taqdim etadi.
Midjourney o'zi nima?
Keling, hammasini bir boshidan boshlaymiz. Midjourney – bu matnli topshiriq asosida tasvirlar yaratadigan neyrotarmoq. SI (sun'iy intellekt) so'rovlarni tezda qayta ishlaydi va bir necha soniya ichida noyob kreativlarni yaratadi. U turli format va uslublarda rasm chizishi, taniqli rassomlar va fotosuratchilarga taqlid qilishi, kollajlar, fotosessiyalar uchun g'oyalar va murakkab konseptual kompozitsiyalar yaratishi mumkin.
Generativ sun'iy intellekt taklif qilingan tasvirlarni quyidagicha qayta ishlay oladi: sifatni yaxshilash, kompozitsiyani yaxshilash, ranglar va grafiklarni sozlash va uslubni o'zgartirish. Bir qarashda hammasi oddiy ko'rinadi: qanday natija kutayotganingizni aniq tasvirlab bering va neyrotarmoq o'z variantlarini taklif qiladi. Ammo sizning fikringizga mos keladigan yuqori sifatli tasvirni olish uchun siz bir qator nyuanslar va funksional xususiyatlarni hisobga olishingiz kerak.
Midjourney digital-marketingda qanday vazifalarni bajara oladi?
Bunda 4 ta asosiy yo'nalish bor:
Noyob kontent yaratish. Midjourney ish jarayonida bemalol foydalanish mumkin bo'lgan noyob tasvirlarni yaratadi: grafik elementlar, reklama kampaniyalaridagi kreativlar, Yandex tarmog'idagi e'lonlar, kontekstli va maqsadli reklama, veb-sayt kontenti, ijtimoiy tarmoqlardagi postlar.
Dizayn uchun ilhom olish. Saytda doimiy ravishda yangilanib turadigan ishlarning yirik to'plami mavjud. Ushbu galereyada promptlarni ko'rishingiz, ularni g'oya sifatida qabul qilishingiz va ularni keyin generatsiyalar uchun yordam sifatida ishlatishingiz mumkin. Midjourney uchun yagona chegara – bu sizning tasavvuringiz. Sizda tasavvur chegaralari qanchalik keng bo'lsa, natija yorqinroq bo'ladi. Ammo bu yerda muhim bir jihat bor: fikrni to'g'ri shakllantirish va uni so'z bilan to'liq va to'g'ri ta'riflash kerak. Bu neyrotarmoqdan istagan narsangizni olishning yagona yo'lidir.
Kontent tahlili va sinovi. Midjourney siz so'ragan narsani bir daqiqaga bormay generatsiya qilib beradi. Bu vaqt ichida siz tezkor test o'tkazishingiz mumkin. Dizaynerga texnik vazifa yozish, kreativ tayyorlash yoki eng yaxshilarini tanlash uchun vaqt sarflash hojati yo'q. Bir daqiqa ichida siz yaratilgan kreativlarni reklama kampaniyasiga yuklaysiz va sinov boshlanadi. Midjourney vaqtni samarali tejash imkonini beradi.
Mahsulot prototipi. Biror mahsulotni ishlab chiqarishdan oldin uning g‘oyasi yoki kontsepsiyasini vizualizatsiya qilishingiz mumkin. Ushbu vosita allaqachon mashhur brendlar tomonidan faol foydalanilmoqda. Shunday qilib, deylik, ko'zoynaklar brendi dizaynerlari dastlab Midjourney yordamida ramka prototiplarini yaratdi va keyin undan ilhomlanib, ishlab chiqarishga kirishish uchun neyron tarmoq tomonidan yaratilgan modellardan namunalarni tanlaydi.
Yirik brendlar bu orqali qanday qilib prototip yaratish bo'yicha misollar
Mashhur yogurt ishlab chiqaruvchi "Epica" brendi tomonidan marketingda neyrotarmoqdan foydalanishning shov-shuvli hodisasini ko'rib chiqamiz. Bir oy davomida Midjourney va DALL-E 2 yordamida marketologlar ijtimoiy tarmoqlar uchun kontent yaratdi va auditoriyani qadoqlash dizayni uchun eng yaxshi prompt tanlash jarayoniga jalb qildi. Dizayn obunachilar o'rtasida o'tkazilgan so'rov natijasiga ko'ra tanlanadi.
Midjourney moda sohasida "Lamoda" brendi tomonidan qo'llanilgan. Quyidagi suratlardagi fashion-fotosessiya bir qarashda real ko'rinadi. Modellar SI yordamida generatsiya qilingan. Tajriba natijasida neyrotarmoq "Lamoda" veb-saytining asosiy sahifasi va katalog bo'limlarini loyihalashtirgan.
Midjourney'dan foydalanishni boshlash uchun nima qilish kerak?
Hozirda Midjourney Discord'da bot sifatida ishlaydi. Jarayon oddiy: akkaunt ochiladi, keyin siz Midjourney.com rasmiy veb-saytiga o'tasiz (ro'yxatdan o'tish kerak – bu Discord'da ro'yxatdan o'tish bilan parallel ravishda amalga oshiriladi).
Muvaffaqiyatli ro'yxatdan o'tilgandan so'ng, Midjourney taklifnoma yuboradi. Endi lohida server yaratish, obunani to'lash va neyrotarmoq bilan ishlashni boshlash kifoya. To'lov bilan bog'liq bir nyuans bor – barcha tariflar dollarda to'lanadi. Bir nechta variant mavjud: xorijiy bank kartasidan foydalanish yoki kichik komissiya evaziga ushbu xizmatni taqdim etadigan xizmat orqali.
Buyruqlar qanday ishlaydi? Instrumentlar haqida qadamma-qadam tushuntiramiz
Keling, dastlab yuqori sifatli tasvirni yaratish uchun qanday buyruqlarni o'zlashtirish kerakligini aniqlaylik.
Discorddagi birinchi asosiy buyruq – Imagine. Uning yordamida biz matn tavsifini yaratamiz. Dastlab /imagine buyrug'ini kiritamiz, so'ng matnli so'rovni yozib, Enter tugmasini bosamiz va yuklab olish tugashini kutamiz.
Keyingi bosqich – Settings buyrug'i. U generatsiya uchun sozlamalarni ochib beradi.
Skrinshotdagi kirish oynasida biz Midjourney V6 modelini ko'ramiz. Funksionallik yaxshilanmoqda, ammo ishlab generatsiya avvalgi 5.2 versiyasiga qaraganda ancha yuqori. Biz 6-versiyada ishlayapmiz.
Tezkor sozlamalar oynasida qanday parametrlarni tanlash mumkin:
"Style" parametri (u avtomatik ravishda 100 yoki "Style med" bo'ladi, lekin tasvirni yanada badiiy ifodalash uchun uni oshirish mumkin). Ushbu funksiyadan foydalanib, siz tasvirga ma'lum darajada badiiy ifodani belgilashingiz mumkin. Agar RAW rejimi funksiyasi yoqilgan bo'lsa, Midjourney hech qanday erkinliksiz qo'lda o'rnatgan ma'lumotlar va parametrlar bilan ishlaydi. Uslub juda yuqori bo'lganda teskari ssenariy: ijodiy rang-barang, uslub va badiiy mazmun jihatidan xilma-xil bo'ladi.
"Public mode" funksiyasi. U yaratilgan tasvirlarni umumiy Midjourney galereyasida translyatsiya qilish uchun javobgar. Ya'ni, sizning barcha rasmlaringiz jamoat mulki bo'lib, neyron tarmoq abonentlari uchun ochiq bo'ladi. Bu deyarli barcha tariflar uchun amal qiladi, faqat maksimaldan tashqari – 120 dollar turadigan obunada buni o'chirish mumkin.
"Remix mode" parametri. Funksiya sizga tasvirlarni aralashtirish, ikkita kompozitsiyani birlashtirish, kollaj yaratish va kreativ art yaratish imkonini beradi.
"High Variation Mode" va "Low Variation Mode" parametrlari. Bu o'zgaruvchanlikni oshirish yoki kamaytirish rejimi. Tasvirlarni yaratishda biz to'rtta rasmdan iborat plitkaga ega bo'lamiz, ularning har biri o'ziga xos farqlarga ega. "High Variation Mode" bilan o'zgarishlar sezilarli bo'ladi, "Low Variation Mode" bilan ular kamroq seziladi.
"Sticky Style" parametri. Midjourney sozlamalaridagi ushbu parametr kelajakdagi tasvirlar uchun uslub kodini saqlash imkonini beradi. Siz moslashtirilgan tasvirni muvaffaqiyatli yaratdingiz, yuqori sifatli tasvirni oldingiz va siz u bilan ishlashni davom ettirishni xohlayotganingizni tushunasiz va shu bilan birga yangi rasmlar uchun yana prompt yozishga vaqt sarflashni xohlamaysiz – bunday vaziyatda "Sticky Style" sizga yordam beradi.
"Turbo mode", "Fast mode" и "Relax mode" parametrlari. "Turbo mode" tez tasvir yaratish uchun mo'ljallangan eksperimental funksiya. Lekin undan foydalanishga arziydimi? Neyrotarmoq "Fast mode" vazifalarni tezda bajaradi – generatsiya taxminan 20 soniya davom etadi. Agar 30 dollarlik tarifga kiritilgan 15 soatlik tezkor ishlab chiqarish tugasa, neyron tarmoq avtomatik ravishda “Relax mode”ni yoqadi. Tezlik pasayadi, lekin juda sezilarli darajada emas – ishlab chiqarish taxminan bir daqiqa davom etadi.
"Reset Settings" funksiyasi sozlamalarni dastlabki holiga qaytaradi.
Rasm generatsiya qilish uchun birlamchi qadamlar:
Yaxshi natija olish uchun beshta maslahat
Prompt yozishda qiyin jumla ishlatmang va umuman, murakkab gap tuzmang. U ixcham, tuzilishi sodda va iloji boricha tushunarli bo'lishi kerak.
Promptni ingliz tilida yozgan ma'qul, shunda natija yanada aniqroq bo'ladi.
Neyrotarmoq suratni siz xohlagan tarzda generatsiya qilishi uchun tavsifda ma'lum bir tuzilmaga amal qilish tavsiya etiladi: Asosiy obyekt - tavsif va tafsilotlar - harakat - rang, yorug'lik, fon - uslublar - parametrlar.
O'lchamlarni aniq o'rnatuvchi --ar x:y funksiyasini unutmang.
Agar siz Midjourney bilan endigina ishlashni boshlayotgan bo'lsangiz, boshqa foydalanuvchilar tomonidan yaratilgan xabarlarning tavsiflariga e'tibor berishingizni maslahat beramiz. Shunday tariqa siz undan foydalanishni tezroq o'rganishingiz mumkin.
Yuqoridagi suratga prompt quyidagicha berilgan: "Full-length photo (стиль) of a Korean pretty woman sitting on a horse (тема), with birches and Christmas trees in the background (обстановка), the light on the girl's face (освещение) --ar 3:4 --v 6.0".
Digital-agentlikda Midjourney qanday qo'llaniladi?
Xona eshiklarini ishlab chiqaruvchi "Triplex-Doors" kompaniyasi veb-saytini ishlab chiqishda MidJourney neyrotarmog'idan qanday foydalanganimiz haqida qiziqarli keys bor.
Sayt ishlab chiqish jarayonida biz duch kelgan muammolardan biri MidJourney tomonidan tez va samarali hal qilindi. Eshiklari bo'lgan mahsulot kartalari uchun fon rasmlari kerak edi; Har bir eshik uchun berilgan tavsiflarga asoslanib, neyrotarmoq interyerdagi joylashuv tasvirlar
yaratdi. Shunday qilib, biz dizaynerning vaqtini va mijozning byudjetini tejadik.
Midjourney kontent bilan ishlash jarayonlarini tezlashtiradi va soddalashtiradi, deb yuqorida aytgan edik. Bu tajriba bilan tasdiqlangan: neyron tarmoq reklama kampaniyalari uchun kreativlarni yaratishda samarali!