SproutSocial servisi ijtimoiy tarmoqlardagi trendlar va o‘zgarishlarni aniqlash uchun 1800 nafar xaridor va 900 nafar marketolog orasida so‘rov o‘tkazdi. (https://sproutsocial.com/insights/index/)
Chuqur va katta hajmli ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ushbu tadqiqotda “Xaridorlar nima sababdan brendlarning sahifalarini kuzatib borishadi?‘ nomli grafikka e’tibor qaratish kerak.
Sabablar quyidagicha:
— Yangi mahsulot va xizmatlar haqida xabardor bo'lib turish — 68 foiz;
— eksklyuziv chegirmaga ega bo‘lish (masalan storisda qo‘yilgan promokod bilan arzonroq buyurtma qilish) — 46 foiz;
— ko‘ngilochar kontent — 45 foiz;
— boshqa xaridorlar bilan kommyunitida bo‘lish, muloqot qilish — 28 foiz;
— brendlarning qadriyatlari mos kelishi — 21 foiz.
Bu kabi tadqiqotlar SMM menejerlarga rubrikalar tuzishda qo‘l kelishi mumkin, lekin har bir brend maqsadli auditoriyasi o‘ziga xosligini ham esdan chiqarmaslik kerak.
Chuqur va katta hajmli ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ushbu tadqiqotda “Xaridorlar nima sababdan brendlarning sahifalarini kuzatib borishadi?‘ nomli grafikka e’tibor qaratish kerak.
Sabablar quyidagicha:
— Yangi mahsulot va xizmatlar haqida xabardor bo'lib turish — 68 foiz;
— eksklyuziv chegirmaga ega bo‘lish (masalan storisda qo‘yilgan promokod bilan arzonroq buyurtma qilish) — 46 foiz;
— ko‘ngilochar kontent — 45 foiz;
— boshqa xaridorlar bilan kommyunitida bo‘lish, muloqot qilish — 28 foiz;
— brendlarning qadriyatlari mos kelishi — 21 foiz.
Bu kabi tadqiqotlar SMM menejerlarga rubrikalar tuzishda qo‘l kelishi mumkin, lekin har bir brend maqsadli auditoriyasi o‘ziga xosligini ham esdan chiqarmaslik kerak.
Marketing o‘zbek tilida — @marketingbolimi