Barcha xabarlar

Xaridorlar nima sababdan brendlarning sahifalarini kuzatib borishadi?


SproutSocial servisi ijtimoiy tarmoqlardagi trendlar va o‘zgarishlarni aniqlash uchun 1800 nafar xaridor va 900 nafar marketolog orasida so‘rov o‘tkazdi. (https://sproutsocial.com/insights/index/)

Chuqur va katta hajmli ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ushbu tadqiqotda “Xaridorlar nima sababdan brendlarning sahifalarini kuzatib borishadi?‘ nomli grafikka e’tibor qaratish kerak.

Sabablar quyidagicha:

— Yangi mahsulot va xizmatlar haqida xabardor bo'lib turish — 68 foiz;

— eksklyuziv chegirmaga ega bo‘lish (masalan storisda qo‘yilgan promokod bilan arzonroq buyurtma qilish) — 46 foiz;

— ko‘ngilochar kontent — 45 foiz;

— boshqa xaridorlar bilan kommyunitida bo‘lish, muloqot qilish — 28 foiz;

— brendlarning qadriyatlari mos kelishi — 21 foiz.

Bu kabi tadqiqotlar SMM menejerlarga rubrikalar tuzishda qo‘l kelishi mumkin, lekin har bir brend maqsadli auditoriyasi o‘ziga xosligini ham esdan chiqarmaslik kerak.
Marketing o‘zbek tilida — @marketingbolimi
Digital