“We Are Social” va “Meltwater” kompaniyalarining dunyo bo‘ylab ijtimoiy media va raqamli tendensiyalar bo‘yicha yillik hisoboti — “Digital 2024”da Yer sayyorasida ijtimoiy tarmoqlar foydalanuvchilari soni 5 milliarddan oshgani keltirildi.
Oddiy internet foydalanuvchisi endi har kuni internetda 6 soat 40 daqiqa vaqt sarflamoqda — kuniga 3 daqiqa yoki o‘tgan yilga nisbatan 1% ko‘p.
Raqamli reklama xarajatlari yiliga 10 foizga oshdi, 2023-yilda raqamli reklamaga qariyb 720 milliard dollar sarflandi. Ijtimoiy reklamaga sarflangan mablag‘ 9,3 foizga oshib, 207 milliard dollarni tashkil etdi, inflyuyenserlarga investitsiyalar esa 17 foizga oshdi.
Marketing o’zbek tilida — @marketingbolimi
Oddiy internet foydalanuvchisi endi har kuni internetda 6 soat 40 daqiqa vaqt sarflamoqda — kuniga 3 daqiqa yoki o‘tgan yilga nisbatan 1% ko‘p.
Raqamli reklama xarajatlari yiliga 10 foizga oshdi, 2023-yilda raqamli reklamaga qariyb 720 milliard dollar sarflandi. Ijtimoiy reklamaga sarflangan mablag‘ 9,3 foizga oshib, 207 milliard dollarni tashkil etdi, inflyuyenserlarga investitsiyalar esa 17 foizga oshdi.
Marketing o’zbek tilida — @marketingbolimi