Barcha xabarlar

“Chery” rebrending qildi

“Chery” Rossiyada brendning 18 yilligiga bag‘ishlangan tadbirda o‘z logotipi va vizual uslubi yangilanganini e’lon qildi, deb xabar qildi kompaniya matbuot xizmati. Rebrending brendning media-kommunikatsiyalarini qayta loyihalash bilan boshlanadi va 2025-yil boshigacha brendning rasmiy dilerlari binolari fasadidagi belgilarni o‘zgartirish bilan yakunlanadi.

“Yangi logotip kompaniya uchun muhim jihatlar bo‘lgan innovatsiyalar, ishonch va oilaviy farovonlikni anglatadi”, deb ta’kidlanadi xabarda. Logotipning rang sxemasi ham o‘ziga xos ma’noga ega. Asosiy rang — qora nafislik, kuch va ishonchlilikni anglatadi. Ikkilamchi rang — qizil energiya, ehtiros va baxt bilan bog‘liq. Kulrang muvozanat va kontrastni aks ettiradi, barqarorlik va uzluksiz o‘zgarishlarni anglatadi.

“Logogramma ichidagi shakllangan uchburchakni tanib olish mumkin va shu bilan birga tog‘ cho‘qqisiga o‘xshash burchakka ega bo‘ladi. Tog‘ning tepasi yer bilan osmon o‘rtasida, ko‘tarilayotgan yo‘lga o‘xshaydi. Bu Cheryning ilg‘or texnologiyalarga tinimsiz intilishining ramzi. C harflari hamon aylana hosil qilib, birlik va tushunishni namoyish etadi”, — deydi Chery kompaniyasining Rossiyadagi marketing bo‘yicha direktor o‘rinbosari Elena Baeva.

Dastlab kompaniya Cac (Chery avtomobil kompaniyasi) deb nomlangan edi va kompaniya logotipi ushbu uchta harfni o‘z ichiga olgan — o‘rtada “C” va “A” harflari ko‘rinishidagi ikkita yarim doira tushirilgan logotipga ega edi. “A” Anxuy provinsiyasini, “C” esa birlik va uyg‘unlikni, shuningdek, Chery brendi, uning mijozlari va hamkorlari o‘rtasidagi munosabatlarni anglatadi. Endi logotip biroz o‘zgarib, tanib olish qiyin bo‘lmagan holda uzluksizlikni saqlab, yorqinroq va ”to‘yingan” bo‘ldi.

Marketing o’zbek tilida — @marketingbolimi
Chet elda