Tarixda birinchi marta global reklamaga investitsiyalar 1 trillion dollardan oshdi. Buning 52 foizi beshta yirik texnologiya kompaniyalari — Alphabet, Amazon, Meta, Alibaba va ByteDance hisobiga to‘g‘ri keladi.
2024-yilda eng tez rivojlanayotgan ommaviy axborot vositalari ijtimoiy media bo‘ladi. Ijtimoiy tarmoqlardagi reklamaga sarflangan mablag‘ 12,8 foizga oshib, 227,2 milliard dollarni tashkil etadi, bu esa barcha ommaviy axborot vositalaridagi reklama investitsiyalarining 21,8 foizini tashkil qiladi. Meta ijtimoiy tarmoqlardagi reklamadan 64,4% (146,3 mlrd dollar) oladi.
Dinamika bo‘yicha ikkinchi segment Connected TV (CTV, Internetga ulangan televizor qurilmalari) da reklama bo‘ladi. Unga sarflangan xarajatlar 12,1 foizga oshib, 33 milliard dollarni tashkil etishi (3,2 foiz ulush) kutilmoqda.
Marketing o’zbek tilida — @marketingbolimi
2024-yilda eng tez rivojlanayotgan ommaviy axborot vositalari ijtimoiy media bo‘ladi. Ijtimoiy tarmoqlardagi reklamaga sarflangan mablag‘ 12,8 foizga oshib, 227,2 milliard dollarni tashkil etadi, bu esa barcha ommaviy axborot vositalaridagi reklama investitsiyalarining 21,8 foizini tashkil qiladi. Meta ijtimoiy tarmoqlardagi reklamadan 64,4% (146,3 mlrd dollar) oladi.
Dinamika bo‘yicha ikkinchi segment Connected TV (CTV, Internetga ulangan televizor qurilmalari) da reklama bo‘ladi. Unga sarflangan xarajatlar 12,1 foizga oshib, 33 milliard dollarni tashkil etishi (3,2 foiz ulush) kutilmoqda.
Marketing o’zbek tilida — @marketingbolimi