Netflix'da arzonroq, ammo reklama ko‘rsatiladigan tarif paydo bo‘ladi
Aslida Netflix'dan obuna sotib olish unchalik ham mashxur bo’lmagan edi. Tahlillarga ko‘ra, AQShdagi Netflix obunachilarining taxminan 0,2 foizi ushbu taklifdan foydalangan.
HBO Max bilan solishtirganda, Netflix unchalik yaxshi ishlamayapti. HBO 2021-yil iyun oyida reklamaga asoslangan rejani ishga tushirdi. Hozirda HBO platformasi obunachilari umumiy sonining 21 foizi ushbu tarifda.
Aftidan, Netflix o‘zining reklama qo‘llab-quvvatlanadigan obuna xizmatini qanday ommalashtirishni o‘ylab topgan ko‘rinadi. Kompaniya oyiga $15,49 evaziga eng arzon reklamasiz tarifni olib tashlashga qaror qildi.
Endi yangi foydalanuvchilar uchun tanlov taxminan quyidagicha bo‘ladi: reklamali tarif uchun $6,99 yoki reklamasiz tarif uchun oyiga $22,99.
Aytgancha, Netflix bosh direktori Greg Piters, ularning asosiy vazifasi reklama qo‘llab-quvvatlanadigan tarif bo‘yicha foydalanuvchilar sonini kengaytirish ekanligini yashirmagan. Netflix, albatta, aql bovar qilmaydigan burilish qildi — bir vaqtning o‘zida obuna orqali foydalanuvchilardan pul olish va ularga reklama ko‘rsatish.