Yahoo Finance ma’lumotlariga ko'ra, Walmart o'zining reklama bo‘limi — Walmart Connect’ni tezroq rivojlantirish maqsadida $2.3 milliard evaziga Vizio TV ishlab chiqaruvchisini sotib olish bo‘yicha kelishib oldi. Bu kelishuv Walmart’ga uyda iste’molchilarga yetib borishning yangi kanalini taqdim etadi, chunki TV (CTV) va striming ko‘rish ko‘rsatkichlari ortib bormoqda. Vizio, shuningdek, o‘zining texnologiya yechimlari va 500 dan ortiq to‘g‘ridan-to‘g’ri brend munosabatlari bilan reklama bo‘limiga ega, bu esa Connect’ning miqyosini oshiradi.
Amazon bilan raqobatlashishda Walmart’ga yordam beradigan bu kelishuv o'zining Fire TV smart TV qurilmalari liniyasiga ega bo‘lgan va chakana savdo media toifasida ustunlik qiluvchi Amazon bilan taqqoslaganda, Walmart’ning reklamadan keladigan daromadlari sezilarli darajada kichik, ammo tez o‘sib bormoqda. Walmart Connect daromadi 2024-yilda 30 foizga oshdi.
Vizio sotib olinishi Walmart’ga striming video kabi premium reklama sohalarini yaxshilash poygasida an’anaviy chakana savdogarlarning eng yuqorisiga chiqish imkonini beradi. Vizio Walmart uchun Fire TV'ga javob bo‘lib, Connect’ga qo‘shimcha reklama yechimlari, to‘g‘ridan-to’g‘ri reklama beruvchilar bilan munosabatlar va miqyosni taqdim etadi. 2002-yilda asos solingan Vizio Walmart’da eng ko‘p sotiladigan TV brendlaridan biriga aylandi.
Kompaniyaning aqlli TVlari tomoshabinlarga reklama bilan bepul kontentni ko‘rish imkonini beruvchi o‘rnatilgan SmartCast tizimiga ega, bu yondashuv Vizio's Platform Plus bo‘limi uchun asos bo'lgan. Platform Plus asosan reklama ustida ishlaydi va Vizio yalpi foydasining aksariyat qismini tashkil etadi, SmartCast hozirda 18 milliondan ortiq faol hisoblarga ega.
Walmart'ning Vizio’ga $2.3 milliardlik garovi, pishib yetilgan chakana media tarmoqlari CTV va strimingni keyingi raqobat maydoni sifatida ko‘zlayotganining yana bir belgisidir. Hozirgacha chakana media tarmoqlari o‘z daromadlarining aksariyat qismini sponsorlangan qidiruv va displey reklamalari kabi pastki funneldan olgan. Ammo video, reklama beruvchilarga yanada jozibali bo'lishi mumkin bo'lgan yuqori funnel va brend qurish imkoniyatlarini rivojlantirish imkoniyatini taqdim etadi. eMarketer prognozlariga ko‘ra, CTV bu yil AQSh daromadlarini 22.4% ga oshirib, $30.1 milliardga yetkazadi.
Connect 4-chorakda yaxshi ishladi, daromadi yiliga nisbatan 22% ga oshdi. Birlashma uchun yillik daromad 30 foizga oshdi, Walmart’ning global reklama biznesi esa, Hindistonda joylashgan Flipkart kabi takliflarni o'z ichiga olgan holda, yildan-yilga 28% ga oshib, $3.4 milliardni tashkil etdi. Taqqoslash uchun, Amazon'ning reklama sotuvi faqat 2023 yilning 4-choragida $14.6 milliardni tashkil etdi.
Marketing o‘zbek tilida — @marketingbolimi
Amazon bilan raqobatlashishda Walmart’ga yordam beradigan bu kelishuv o'zining Fire TV smart TV qurilmalari liniyasiga ega bo‘lgan va chakana savdo media toifasida ustunlik qiluvchi Amazon bilan taqqoslaganda, Walmart’ning reklamadan keladigan daromadlari sezilarli darajada kichik, ammo tez o‘sib bormoqda. Walmart Connect daromadi 2024-yilda 30 foizga oshdi.
Vizio sotib olinishi Walmart’ga striming video kabi premium reklama sohalarini yaxshilash poygasida an’anaviy chakana savdogarlarning eng yuqorisiga chiqish imkonini beradi. Vizio Walmart uchun Fire TV'ga javob bo‘lib, Connect’ga qo‘shimcha reklama yechimlari, to‘g‘ridan-to’g‘ri reklama beruvchilar bilan munosabatlar va miqyosni taqdim etadi. 2002-yilda asos solingan Vizio Walmart’da eng ko‘p sotiladigan TV brendlaridan biriga aylandi.
Kompaniyaning aqlli TVlari tomoshabinlarga reklama bilan bepul kontentni ko‘rish imkonini beruvchi o‘rnatilgan SmartCast tizimiga ega, bu yondashuv Vizio's Platform Plus bo‘limi uchun asos bo'lgan. Platform Plus asosan reklama ustida ishlaydi va Vizio yalpi foydasining aksariyat qismini tashkil etadi, SmartCast hozirda 18 milliondan ortiq faol hisoblarga ega.
Walmart'ning Vizio’ga $2.3 milliardlik garovi, pishib yetilgan chakana media tarmoqlari CTV va strimingni keyingi raqobat maydoni sifatida ko‘zlayotganining yana bir belgisidir. Hozirgacha chakana media tarmoqlari o‘z daromadlarining aksariyat qismini sponsorlangan qidiruv va displey reklamalari kabi pastki funneldan olgan. Ammo video, reklama beruvchilarga yanada jozibali bo'lishi mumkin bo'lgan yuqori funnel va brend qurish imkoniyatlarini rivojlantirish imkoniyatini taqdim etadi. eMarketer prognozlariga ko‘ra, CTV bu yil AQSh daromadlarini 22.4% ga oshirib, $30.1 milliardga yetkazadi.
Connect 4-chorakda yaxshi ishladi, daromadi yiliga nisbatan 22% ga oshdi. Birlashma uchun yillik daromad 30 foizga oshdi, Walmart’ning global reklama biznesi esa, Hindistonda joylashgan Flipkart kabi takliflarni o'z ichiga olgan holda, yildan-yilga 28% ga oshib, $3.4 milliardni tashkil etdi. Taqqoslash uchun, Amazon'ning reklama sotuvi faqat 2023 yilning 4-choragida $14.6 milliardni tashkil etdi.
Marketing o‘zbek tilida — @marketingbolimi